ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مگه میشه

کوچه و هوای خونه شعر دلتنگی میخونه

من در ابتدای پرواز . منتظر یک چمدونه

واسه لحظه جدایی چه سبد سبد گلایی

چه تبسمهای بیرنگ چه غم انگیز بوسه هایی

واسه لحظه جدایی چه سبد سبد گلایی

چه تبسمهای بیرنگ چه غم انگیز بوسه هایی

نکنه که شب سحر شه

این سرا خالی ز من شه

نکنه که باز دوباره

این پرنده دربدر شه

زیر این سقف قدیمی

که یه عمر خاطره دارم

روی سجاده مادر

من شبای گریه دارم

من مسافر غریبه توی جاده های غربت

به کجا میروم آخر به سپیدی یا که ظلمت

نکنه که شب سحر شه

گونه از اشک تو تر شه

مگه میشه باز دوباره

این پرنده دربدر شه

زیر این سقف قدیمی

که یه عمر خاطره دارم

روی سجاده مادر

من شبای گریه دارم

مگه میشه

مگه میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 17:3 | |